Mengapa Menghilang?

Setelah setahun kenapa muncul kembali?  Mesti ada yang tertanya kehilangan ku yang bagaikan Misteri Nusantara tu kan.

Sebenarnya diri ini sedikit sibuk dengan bisnes kecil-kecilan yang baru merangkak naik ditambah pula dengan anak-anak yang masih kecil. Memang say no la kan nak dok mengadap laptop, mengasah bakat sebagai penulis bagai ni kan. Mana tak nya baru je dapat idea nak menulis, berebut laptop la pula dengan anak. Kan dah hilang MOOD nak menulis. Daripada asyik nak main tarik-tarik laptop dari anak kan, baik tak yah buka terus. TITIK.   

Disebabkan anak-anak pun dah besar, dah pandai bermain sesama sendiri, ini lah masanya kembali aktif berblog (sebenarnya berblog ni pun di malam hari je. Amni memang pengacau tegar mummy).

Bisnes apa yang macam hebat sangat bunyi nye nih?

Hukhukhuk...sebenarnya tak de la hebat lagi pun. Masih dalam proses pembelajaran. Masih ada terkurang di sana sini tapi apa yang penting JANGAN MUDAH BERPUTUS ASA.

Sebenarnya ada 3 jenis bisnes online yang dikendalikan. Bisnes kecil-kecilan je baru, mungkin satu hari nanti akan menjadi bisnes besar-besaran. Siapa yang tahu kan. Amin.


Bisnes "Homemade Cakes, Cupcakes and Dessert



2. MyKiddiez : https://www.facebook.com/Mykiddiez

Menjual "Educational Books and Toys"


3. Shaklee : https://www.facebook.com/nuha.adnan.7

Sudah semestinya menjadi "Shaklee Independent Distributor"
SID No : 1074932

Jemputlah melawat Fan Page ini dan jangan lupa untuk LIKE sekali. Mungkin ada info-info menarik yang boleh dikongsi bersama.

Next entry InsyaAllah akan dikongsi pulak macam mana boleh terpikir nak terjebak dengan semua ini. Ini lah permulaan bisnes saya.

0 comments:

Post a Comment


up